19 arbetsdagar

Nu är det 19 arbetsdagar kvar innan karriären är över igen. I veckan som gick verksamhetsplanerade vi i två dagar. Eftersom framtiden inte längre är min hade jag det ganska lugnt bortsett att jag led av sviterna efter en sannolik matförgiftning. Min efterträdare får ta hand om framtiden.
I fredags var det min tur att bjuda på kaffebröd. Enda problement var att jag inte var på jobbet i fredags. Hoppas att Lotten löste det åt mig trots att hon egentligen hade semester.
Veckan som kommer är jag bara två dagar på jobbet. Har faktiskt ett par semesterdagar kvar att ta ut. Får väl dela tiden mellan arbegte på Crescendo och köande för influensaspruta.

Var på gymet och körde ett gruppträningspass i morse. Vi värmde upp genom att twista. Herregud man var ju med när den dansen kom för närmare 50 år sedan.

Kommentarer
Postat av: Viola

Att sluta sitt jobb är en stor förändring i livet.

Först njuter man i fulla drag - sen kommer - vad ska

jag göra med all min tid? Jag återkommer och ser hur det går för dig. Lycka till önskar Viola

2009-11-22 @ 00:09:03
URL: http://Polargrevinnan.blogspot.com
Postat av: Yngve Anderberg

Du hittar nog snart ett nytt jobb, tror jag. Jag önskar Dig lycka till med detta. - Jag tror inte Du trivs utan jobb.

2009-11-27 @ 11:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0