Konsultmöte och blues

Konsultmötet i går var trevligt. Vi var kanske 50 personer där. Tyvärr är det nog ganska få som hittills fått ett så långvarigt jobberbjudande som jag. Jag nämnde den här bloggen. Ska bli spännande att se om det verkar komma några nya läsare.

På kvällen jobbade jag på Crescendo. Vi hade celebert besök från Arizona, USA. Chuck Hall med komp var där och spelade blues. Svängde gött. Kom litet sent i säng och var ytterst nära att slumra in på ett möte i eftermiddags vägande på en stol. Det kunde ha blivit en skräll det.

Till sist angående de eventuellt ogiltiga delegationsbesluten jag skrev om i förgår så har vi inte gett upp. Vi ska borra djupt i pensionsavtal och delegationsregler för att se om vi ändå inte kan rättfärdiga besluten utan att ta upp dem till förnyad prövning.

Kommentarer
Postat av: Yngve Anderberg

Jag som trodde att Du skulle koma hem från konsultmötet med ett nytt uppdrag.

2009-10-13 @ 13:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0