What a night!

Oj, oj, oj!

Det kom nog 2 500 personer till vårt arrangemang på kulturnatten. Gissa om det var smockat och gissa om det gick åt öl och vin. Slitsamt var det också att fylla på förråden i våra tre serveringar. Konstigt nog orkar folk dricka mer än de äter. Alla våra tre scener gick för högtryck hela kvällen och jag kan garantera att ingen kunde sova i kvarteret Knäppingsborg eller dess närhet före kl 00.30 under natten som gick. Det spelades inte bara jazz. Min favorit i går var när rockhumpabluesdanspopproglantmusiksvängbandet Blå Häst gav La voix som extranummer på rockscenen

Själv var jag hemma kl. halv tre i natt och jäklar vad trött jag var. Stöp i säng.

I dag har vi varit på landet och tagit upp den större båten och kört den till Valdemarsvik för vinterservice.

Kommentarer
Postat av: Yngve Anderberg

Låter som en helkväll. Roligt att det blev så lyckat!

2009-10-06 @ 13:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0